Wednesday 24 November 2010

Sången om Lina...




Tillägnad låt av en mycket begåvad låt skrivare:

Niklas Johansson



Vers 1:
Du svävar högt över ängar och skog
över sjöar dit bäckarna drog
och jag önskar att va' där du är
du är söderns yngsta konstnär

jag kan falla fritt
när jag går bredvid dig
hålla i din hand
och värma dig hos mig

Vers 2:
jag vet nog inte bättre så jag skriver dig en sång
lägger mig och hoppas att jag träffar dig nån gång

jag kan falla fritt
när jag går bredvid dig
hålla i din hand
och värma dig hos mig

ref:
Du är min fjäril, på en varm sommardag
du slår dina vingar genom luften, och jag
vill bara blunda och drömma om dig
och hoppas få se söderns vackraste tjej

Vers 3:
jag går vilket håll hon än går
följer den vinden där hon satt sina spår
det gör inget om det tar tusen år
så länge hon är med mig så går jag.. vart än hon går


Här kan ni även se den live:

http://www.youtube.com/watch?v=-fDikhIAJAw

1 comment:

Anonymous said...

Vackert!